Indskolingen

Regler for indskolingen

– ude og inde:

• Når du møder om morgenen går du gå stille og roligt ind i din klasse. Du må rigtig gerne snakke stille og roligt med dine kammerater til læreren kommer.
  • I pauserne er alle børn ude og du skal have tøj på, der passer til vejret.

Du må gerne tage din mad med udenfor.

• Du må gå ind, hvis du skal bruge toilettet.

Du skal altid bruge det toilet der hører til din klasse og du skal selvfølgelig efterlade det pænt til den næste der kommer.

• Hvis du har taget klassens legetøj med ud, skal du huske at tage det med ind igen efter pausen.
  • Rulleskøjter og skateboards må ikke bruges på skolen.
  • Man må gerne køre på løbehjul til skole, men der må ikke køres på det på skolens område. Har man sit løbehjul med, skal det parkeres udenfor under klassens vinduer eller der hvor man har aftalt med sin lærer. Løbehjul medbringes på eget ansvar.
  • I snevejr må man meget gerne have kælk med – den skal også parkeres udenfor.

Kælke medbringes ligeledes på eget ansvar.

• Når klokken ringer første gang, skal du begynde at gå ind.

Hvis du er tørstig eller skal på toilettet, skal du gøre det så snart du kommer ind, så du er klar til undervisning, når klokken ringer anden gang.

• Indenfor må du have hjemmesko på eller gå i strømpesokker – sko og støvler lader vi blive i garderoberne.
  • Husk at vi alle sammen er med til at lave en god og rar skoledag for alle 😊.